ویرایش آنلاین عکس ها

ویرایش آنلاین عکس ها

بعضی اوقات دلیل کمبود فضا یا نبود برنامه ی مناسب ادیت عکس نداشتن دسترسی به فتوشاپ و یا سیستم ممکن است به این فکر کنیم که آیا سایتی هست که بصورت آنلاین بخشی از این امکانات و در اختیار ما قرار بدهد؟

در این بلاگ قصد داریم شما را با تعدادی از وب سایت های ادیت عکس که به صورت رایگان است آشنا کنیم…

وب سایت اول  pixlr.com

اولین و مهم‌ترین چیزی که شما در سایت Pixlr می‌بینید، سبکی و سریع بودن برنامه موقع اجراست و به هیچ وجه با برنامه‌های دیگری که تحت مرورگر اجرا می‌شوند و به واسطه بار گرافیکی و اشغال کردن رم، عملا کاربردی ندارند بسیار فرق می‌کند. کار کرد این برنامه شاید تماما حرفه‌ای نباشد، اما در بسیاری از موارد حتی نیازهای یک ویرایشگر حرفه‌ای را نیز برطرف می‌کند.

شما در Pixlr مجموعه‌ای متنوع از انواع براش‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد که با توجه به امکانات معمول انتخاب در محیط عکس که در فتوشاپ وجود دارد، می‌توانید  به راحتی از آن‌ها بهره ببرید. در واقع ابزارهای نوشتن، انتخاب، تمبر، رفع قرمزی چشم  و … کاملا برای ساخت پوستر و بنر یا ویرایش سطحی عکس مناسبند.

Pixlr Express

با این سایت شما میتوانید سریع عکس هاتون رو ادیت کنید و افکت های جالبی رو بهش بدید. overlays و Borders رو هم با این ابزار در اختیار دارید. من که خیلی از عکس هامو با این وبسایت درست میکنم.

Fotor

باید بگم این نیز از اون وبسایت خوب در زمینه ادیت عکس آنلاین میباشد و شما باید به این نیز یه سری بزنید. شما میتونید برای خودتون عکس پس زمینه درست کنید و یا عکس نوشته و حتی لوگو. شما میتونید عکس های خودتونو به صورت آنلاین و رایگان ویرایش کنید. یکی از دلایلی که من از این وبسایت خوشم میاد اینه که قالب های مختلف برای شبکه های اجتماعی مختلف رو داره برای مثال کاور فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و… همچنین قالب برای تهیه پوستر، کارت پستال و …

Clippingmagic – Background Changer

با استفاده از این ابزار میتوانید پس زمینه عکس خود را حذف و یا تغییرش دهید. به طور معمول ما از فتوشاپ برای این کار حرفه ای استفاده میکنیم ولی این یک روش ساده و آسان برای حذف بک گراند عکس های شما میباشد.

FunPhotoBox – Create and Edit Animated Photo

به صورت آنلاین عکس های انیمه و کارتونی درست کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. عکس خودتون رو روی سایت آپلود میکنید و اون رو به صورت کارتونی در آورده و منتشرش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *