تولید محتوا در همدان

تولید محتوا در همدان

محتوا در واقع همان چیزی است که باعث انتقال اطلاعات و تجربه‌ ها می شود. این اطلاعات و تجربه ‌ها به وسیله ی ابزارها و روش ‌هایی ، از منبع به مقصد که کاربر است ، منتقل می شوند. 

محتوا همه‌ جا حضور دارد، در اینترنت، تلویزیون، رادیو، ذخیره‌ کننده‌ ها، کتاب ‌ها، مجله ‌ها، تابلو های شهری دیجیتال و غیردیجیتال، رویداد، سخن‌ رانی‌ ها و بسیاری موارد دیگر.

 پس باید گفت که محتوا یک ضرورت غیرقابل انکار است.

تولید محتوا
امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوای با کیفیت می باشد. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. به همین خاطر اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام  کنند.تولید محتوا این امکان را به ما می دهد که بتوانیم در مورد اهداف ، برنامه ها ، خدمات و محصولات و به طور کلی هر ایده ای که در سر داریم  در وبسایت یا شبکه های اجتماعی با طیف وسیعی از مردم صحبت کنیم .

  • ارتباط موثر با مخاطب
  • تاثیر مثبت بر روی سئو و بهینه سازی سایت
  • جلب اعتماد و ایجاد حس وفاداری در مشتریان
  • برند سازی وب سایت
  • افزایش بازدید و افزایش ترافیک سایت
تولید محتوا در همدان

تولید محتوا برای سایت شما بسیار حائز اهمیت است به گونه ای که دستاوردهای زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد

مزایای تولید محتوای خوب :

  1. تولید محتوای خوب به شرکت ها کمک می کند تا محتواهایی رو تولید کنند که مخاطبانشان نیاز دارند.
  2. باعث جلوگیری از انتشار محتوا های نامربوط و افزایش اثر بخشی محتواهای موجود می شوند.
  3. هزینه های ناشی از محتواهای اضافی رو کاهش می دهد.
  4. کانال های محتوایی مثل وب سایت و شبکه های اجتماعی رو در یک مسیر هماهنگ قرار میدهد به شکلی که همه در جریان رسیدن به یک هدف مشترک باشند.
  5. از خارج شدن وبسایت ها از مسیر اصلی جلوگیری می کند
  6. به سازمان ها اجازه می دهد که یک برنامه بلند مدت واقع گرایانه، تحمل پذیر و قابل اندازه گیری برای ارائه محتوا داشته باشند.            

 

هدف از تولید محتوا :

هدف اصلی تولید محتوا برندینگ و برند سازی و شناساندن محصول و خدمات و کسب و کار مان به جامعه هدف که همانا مشتری می باشد است ، و پس از رسیدن به هدف اولیه گام دوم عرضه محصول و خدمات به کاربر و در نهایت فروش محصول و کسب درآمد.

  • تولید محتوای تصویری 
  • تولید محتوای صوتی 
  • تولید محتوای ویدیویی 
  • تولید محتوای متنی 
  • تولید محتوای رسانه ای

موارد کاربردی تولید محتوا :

  • تولید محتوای مختص شبکه های اجتماعی تصویر محور (اینستاگرام )
  • تولید محتوای مختص شبکه های اجتماعی متن محور (تلگرام و واتساپ)
  • تولید محتوای مختص وب سایت 
  • تولید محتوای مختص ارائه های علمی 
  • تولید محتوای شخصی و اینفئو لنسری (بلاگر و ولاگر و… )
ایده پردازی خلاقانه تبلیغاتی

تولید محتوا در همدان

  • تا همین چند سال پیش ابزار تولید محتوا به دوربین ، نرم افزار های آفیس و فوتوشاپ و چند ابزار انگشت شمار دیگر ختم می شد ، با اضافه شدن موبایل به زندگی مردم شرایط عوض شد و حالا علاوه بر موارد فوق : موبایل و نرم افزار های درون آن که تعدادشان کم هم نیست به ابزار های دیگر اضافه شدند ، همچنین ابزار های سخت افزاری متنوعی به ساختار تولید محتوا اضافه گشت. 

 

تولید محتوا شاید یک کاربرد بسیار مهمی که دارد آن چیزی که منجر به نتیجه گرفتن ما در نتایج جستجو می شود. این یک واقعیت انکار نکردنی است که تولید محتوا در همدان می تواند به نتیجه گیری ما در نتایج جستجو کمک شایانی بکند،در این مقاله به این موضوع که چرا به تولید محتوا نیاز داریم می پردازیم.

شما برای اینکه با مشتریان خود در ارتباط باشید باید به آنها محتوایی دهید که توسط آن بتوانند شما، خدمات و برندتان را بشناسند. بدون تولید محتوا این امر میسر نمی شود. البته توجه داشته باشید تنها یک محتوای متنی مورد نظر نیست. بلکه انواع محتوا می تواند به شما کمک کند. در نظر داشته باشید این موضوع تنها برای کسب و کارها نیست که دارای اهمیت است، بلکه برای اینکه شما حرفتان را به گوش کسی برسانید، باید آنرا در قالب یک نوع محتوا به مخاطب ارائه دهید.

تصور نکنید تولید محتوا امری جدید است. خیر، تولید محتوا از زمانهایی بسیار دور تر از انکه فکرش را بکنید در کنار بشریت وجود داشته است. با تولید محتوا افراد توانسته اند در تاریخ کارهای بسیار بزرگی بکنند. شاید آن زمان ابزاری مانند اینترنت و وب سایت در تصور کسی هم نمی گنجیده است، اما همیشه روشی برای ارائه محتوا وجود داشته است.

از رسانه های تصویری مانند نقاشی گرفته تا متون کتاب ها و سخنرانی ها و همه اینها هر کدام محتوایی بودند که به مخاطبین خود ارائه می شدند. با محتوا شما در ذهن مخاطب وارد می شوید.

شما برای هر چیزی هزاران محتوا برای تولید کردن دارید. 

تصور نکنید تنها خصوصیات یک محصول و یا ویژگی های یک خدمات است که محتوای شما است. خیر محتوای شما بسیار وسیع تر است. محتوای شما می تواند داستان شما باشد. می توانید داستان خود را به مخاطبینتان بگویید.

تولید محتوا شاید یک کاربرد بسیار مهمی که دارد آن چیزی که منجر به نتیجه گرفتن ما در نتایج جستجو می شود. این یک واقعیت انکار نکردنی است که تولید محتوا می تواند به نتیجه گیری ما در نتایج جستجو کمک شایانی بکند. تولید محتوای به روز و منظم که بتواند موتورهای جستجو را قانع کند به سایت شما رتبه خوبی بدهند یک شیوه موفقیت برای هر کسب و کاری در اینترنت است. اما این موضوع گاهی می تواند به ضرر شما هم تمام شود. استفاده کننده نهایی را نباید فراموش کنیم. کسی که از نتایج جستجو استفاده می کند یک فرد انسانی است.

وقتی کسی سایت شما را در رتبه های نخست جستجو مشاهده می کند، قطعا اعتباری خاص برایتان قائل خواهد شد. اما این اعتبار را ممکن است در عرض کمتر از چند ثانیه از دست بدهید. اگر کاربر به صفحه ای وارد شود که در آن محتوا هیچ گونه نیازی از او را برآورده نمی سازد و یا آنقدر گمراه کننده و بد نوشته شده که مجبور می شود دوباره جستجو کند، همه چیز خراب شده است.

شما با نرخ بازگشت Bounce Rate زیادی روبرو خواهید شد. همین نرخ بازگشت بالا به زودی و در آینده ای نه چندان دور رتبه شما را دچار افت خواهد کرد. موتورهای جستجو برایشان مهم است کاربران از نتایجی که به دست آورده اند رضایت داشته باشند. نرخ بازگشت بالا نشان می دهد آن وب سایت نتوانسته است نیاز کاربران را به درستی برآورده سازد.

از نیروی انسانی غافل نشویم " یک تولید محتوای مناسب و عالی را یک نیروی انسانی ماهر تولید خواهد کرد "
"کیانمهر کارشناس تولید محتوا در همدان"

کانون کیانمهر به عنوان یک شرکت حوزه فناوری و متخصص در امور تولید محتوا و سئو آمادگی ارائه مشاوره لازم در حوزه تولید محتوا در همدان و سایر نقاط ایران به کسب و کار های ایرانی را دارا می باشد

کیانمهر کارشناس تولید محتوا در همدان ، مزایای تولید محتوای خوب ، کارشناس تولید محتوای اینستاگرام ، شرکت تولید محتوا همدان ، مدیریت اینستاگرام