برندینگ

برندینگ چیست؟

ابتدایی ترین مفهوم برای برندینگ به معنی دادن وعده در خصوص یک برند (Brand) و سپس انجام آن تعهد می باشد.

در حقیقت (Branding) یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کار اعم از کوچک و بزرگ, جزئی و یا تجاری است. یک استراتژی موثر در یک بازار رقابتی فزاینده به شما حاشیه ی عمده می بخشد.

برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک محصول یا خدمت است، برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان، محصولات و خدمات یک شرکت را درک و تجربه می کنند.

برندینگ چیست؟

هدف آن است که به ساده ترین روش و خیلی راحت به مشتریان شما کمک کند تا متوجه شوند برند شما چه چیزی پیشنهاد می دهد و چه چیزی آن را از سایرین متمایز می کند. اما branding فقط یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد ( USP ) نیست، بلکه ترکیبی از تمام روش هایی است که از طریق آنها با آنچه برندتان بر پایه ی آن استوار است، ارتباط برقرار می کنید.

برندینگ چیست؟

هویت بخشی همان معنای عمومی برندینگ بوده و زمانی که شما به یک نام چه در حوزه فروش محصول و چه در حوزه ارائه خدمات هویت می دهید به نحوی که مخاطبین هدف به خوبی با تصور، آن را به یاد می آورند و با مشاهده آن ساختار محصول و خدمات شما در ذهنشان متصور می گردد.

دستاوردهای برندسازی مناسب می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. پیام و شعار شما را بخوبی منتقل می کند
  2. اعتبار شما را تایید کرده و افزایش می دهد
  3. هویت مناسب برند مشتریان را براحتی متقاعد خواهد کرد
  4. وفاداری مشتریان به شما را افزایش میدهد
  5. برقرای ارتباط عاطفی و ایجاد حس شناخت در مشتریان

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با ما تماس بگیرید

و این یاداوری دلیل بر گرفتن ارتباط با شما می باشد، فرض کنید در فروشگاهی وارد می شوید و قصد خرید یک مایع دستشویی را دارید ريال قطعا به سمت محصولی میروید که نام آن بیشتر در خاطرتان مانده است ، این تصویر همان برندسازی می باشد.

 

با در نظر گرفتن دید خوب شما نسبت به برند مورد نظر میتوان گفت پروسه برندسازی به خوبی شکل گرفته و شما در کار خود موفق بوده اید به  این دلیل که ساخت برند خوب بدنبال خود مشتری می آورد

 

ما برای ارتباط گیری با مخاطب خود نیاز داریم تا در ذهن آنها ماندگار باشیم خوب به سادگی می شود فهمید که ماندگاری در ذهن رابطه مستقیمی با پروسه ساخت هویت دارد 

کلمات کلیدی : هدف از برند سازی ، دستاوردهای برندسازی