تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل چیست؟

همانطور که از اسمش پیداست تبلیغات گوگل به مدلی از تبلیغات گفته می شود که مخاطب می تواند با واگذاری تبلیغات محصول و یا خدمات خود  به شرکت گوگل از مزایای تبلیغاتی زیادی بهره مند گردد.

اگر راحت تر بخواهیم توضیح دهیم شما به گوگل پول می دهید تا سایت و یا لینکی از سایت شما را در رده های بالای نتایج جستجوی خودش با شرایط خاصی نمایش دهد ، تا در دید عموم باشد.

به طور مثال شما در گوگل کلید واژه طراحی سایت در همدان را جستجو می کنید و گوگل نتایجی را برای شما نمایان می سازد، گاهی اوقات توسط گوگل در کنار بعضی از ردیف های نتایج جستجو کلمه آگهی یا (ad) گذاشته شده است ، این کار به مفهوم این است که به ازای نمایش آن لینک به گوگل پول جهت تبلیغات پرداخت شده است  

خواه یا ناخواه گوگل در حال حاضر برترین موتور جستجوی دنیا را در اختیار دارد و در صورتی که وب سایت شما در نتایج گوگل در صفحه و لینک های اول باشد شما برنده تبلیغات خواهید بود ، برای اینکه بخواهیم گوگل تبلیغ ما را کند کافیست از سرویس تبلیغات گوگل یا همان google ads استفاده کنیم.

اگر شما سفارش تبلیغات به گوگل بدهید ، گوگل توسط یک سامانه مدیریت تبلیغ و کمپین از شما چندین سوال در رابطه با نحوه نمایش تبلیغ، کلمات کلیدی ، زمان و محدوده جغرافیایی نمایش ، شرایط نمایش خواهد پرسید و بعد پاسخ شما اقدام به دریافت مبلغ هزینه کرد جهت نمایش تبلیغات می کند 

تبلیغات گوگل

تبلیغات هدفمند :

گوگل به شما اجازه می دهد تبلیغات هدفمندی داشته باشید به خصوص برای کاربرانی که ممکن است در حال جستجوی کالا یا خدمات شما باشند.

اول باشید :

با تبلیغات گوگل که در کمتر از یک روز فعال می شود شما میتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و محدودیتی در تعداد وازه ها نیست . می توانید همیشه در رتبه اول باشید .

دسترسی آسان :

گوگل دسترسی سریع برای بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه فراهم می کند.

هزینه تبلیغات مناسب و موثر :

شما پولتان را جایی می دهید که دیده می شوید ، هیچ حداقل محدودیتی برای هزینه تبلیغات شما وجود ندارد و می توانید ویرایش کردن تنظیمات بودجه خود را انتخاب کنید، اینکه چقدر می‌خواهید برای تبلیغ در گوگل هزینه کنید بستگی به خودتان دارد، می‌توانید ازپلن‌های ادوردز با قیمت پایین شروع کنید و پس از مشاهده موفقیت، بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید.

امکان تعیین هزینه برای هر کلیک :

دریافت هزینه تنها به ازای کلیک کاربران بر روی آگهی گوگل برای نمایش آگهی. گوگل برای نمایش آگهی هزینه ای دریافت نمی کند.دریافت هزینه تنها به ازای کلیک کاربران بر روی آگهی گوگل برای نمایش آگهی. گوگل برای نمایش آگهی هزینه ای دریافت نمی کند.

گزارش دهی دقیق :

باگوگل ادوردز، اگر شخصی بر تبلیغ تان کلیک کرده باشد، شما خواهید فهمید. اگر مشتری بر تبلیغ شما کلیک کرد، و پس از آن اتفاق ارزشمندی در زمینه کسب و کار شما افتاد مثلا محصول شما را خریداری کرد، اپلیکیشن شما را دانلود کرد یا در آن زمینه با شما تماس گرفت، شما می توانید آن را ردیابی هم بکنید. امکان دسترسی و مشاهده تمامی اطلاعات و گزارش‌ها به صورت مستقیم و بدون کنترل پنل واسط از طریق اکانت گوگل ادز.

تعیین کلمات و کلید واژه های جستجو :

می توانید تعیین کنید که با چه کلیدواژه هایی در تبلیغات ظاهر گردیدکه مورد پسندتر واقع شوید.

رشد سئوی سایت :

به وسیله تبلیغات در گوگل شما می توانید به سئوی سایت خود کمک کنید و در رتبه بهتری در موتور جستجوی گوگل قرار بگیرید.

برای مشاوره و سفارش تبلیغات در گوگل توسط تیم کیان مهر با ما در ارتباط باشید

تبلیغات گوگل در همدان ، مزایای تبلیغات در گوگل ، رشد سئوی سایت ، تبلیغات گوگل ، تبلیغات هدفمند