استراتژی بازاریابی و تبلیغات

استراتژی بازاریابی و تبلیغات

چند گام مهم تا تدوین یه پلن خوب...

استراتژی بازاریابی و تبلیغات کانون کیان مهر طراح و توسعه دهنده وب سایت و اپلیکیشن موبایل , مجری کلیه امور تبلیغاتی و چاپی

مشاوره تبلیغاتی

دل به دریا بزنید برای تغییر مشاوره اطلاعت ما را بهتر میکند ...

تدوین استراتژی بازاریابی و تبلیغات

ایده پردازی

ایده ها از دل همفکری و مشاوره بیرون می آیند ...

استراتژی بازاریابی و تبلیغات کانون کیان مهر طراح و توسعه دهنده وب سایت و اپلیکیشن موبایل , مجری کلیه امور تبلیغاتی و چاپی

برندینگ

از دل یک کسبو کار موفق نامی معتبر بیرون خواهد آمد ...

تدوین استراتژی بازاریابی و تبلیغات

تدوین برنامه بازاریابی

کار را به کاردان بسپارید برای بهتر شدن و بهترین شدن...

استراتژی بازاریابی و تبلیغات کانون کیان مهر طراح و توسعه دهنده وب سایت و اپلیکیشن موبایل , مجری کلیه امور تبلیغاتی و چاپی

کمپین تبلیغاتی

با برگزاری یک کمپین خوب وارد بازرا شوید و برای بهتر بودن تلاش کنید ...

روز به روز جای خود را در اهداف محیط های اقتصادی  به منظور رشد کسب و کارها باز کرده و مدیران کسب و کار برای اینکه در آینده بتوانند مشاغل خود را بیشتر معرفی کرده و بازار بهتری را در اختیار بگیرند همواره در صددد هستند تا با تدوین مناسب برنامه بازاریابی و تبلیغات  به هدف خود که در نهایت شناسایی و فروش بیشتر خدمات و محصولاتشان است دست یابند.

یک برنامه ریز باید مراحل و پلن مدونی برای کسب و کار شما و با توجه به نیاز های شما در نظر می گیرد که شامل مراحل زیر می باشد :
  1. مشاوره بازاریابی : ابتدا با برگزاری چندین جلسه نیاز های شما را شناسایی کرده و با مشاوره های تخصصی شما را برای تدوین برنامه مناسب یاری می رساند 
  2. ایده پردازی خلاقانه : بعد از مشاوره و نیاز سنجی و همپنین بررسی بازار های هدف ، رقبا ، مدل های کسب و کاری و … متدهای دیگر اقدام به ایده پردازی مناسب کسب و کار شما می نماید 
  3. برندینگ و هویت سازی : با پیاده سازی ایده و پیگیری هدفمند مراحل آن و همپنین بررسی اهداف شما را به یکی از اهداف اصلی که همانا برند سازی و هویت سازی می باشد نزدیک تر خواهد کرد 
  4. تدوین برنامه بازاریابی : پس شناساندن شما به جامعه و بازار هدف حالا نوبت تدوین برنامه بازاریابی و به تبع آن فروش محصول یا خدمات شما می باشد ، یک برنامه تدوین استراتژی بازاریابی و تبلیغات خوب میتواند در زمان مشخص نتایج مناسب داشته باشد.
  5. کمپین تبلیغاتی : حال که همه پیش زمینه های مارکتینگ یا همان بازاریابی به خوبی پیاده سازی شده ، وقت آن رسیده تا با برگزاری یک کمپین تبلیغاتی خوب به هدفتان برسید ، تدوینگر یک برنامه مناسب بازاریابی مدل های متنوعی را برای برگزاری برنامه تبلیغاتی شما رسم نموده و پس از برگزاری شما را از نتایج ، نقاط قوت ، نقاط ضعف و … باخبر خواهد کرد و در تکمیل برنامه سعی در بهبود نتایج برنامه بر خواهد آمد.

برای برخورداری از یک مشاوره خوب و مناسب با ما در ارتبطا باشید

ما با داشتن نمونه کار های موفقی در زمینه های ذکر شده می توانیم به شما در شناخت کسب و کارتان به جامعه هدف کمک شایانی نماییم