قیمت اجاره بیلبورد در همدان

قیمت اجاره بیلبورد در همدان

بیلبورد چیست ؟

 بیلبورد یا آگهی‌نما، به تابلوی بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا می‌گذارد، و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می‌شود.بیلبورد امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌ است که بر پایه‌ های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند، که یکی از رایج ترین شیوه ی تبلیغات است.

بیلبورد ها و تابلوها از قدیمی ترین و پر بازده ترین ابزار های تبلیغاتی  می باشند ، یک بیلبورد می تواند برند شما را به بهترین شکل معرفی کرده و خیال شما را از بابت فروش محصول راحت نماید ، بیلبورد ها در انواع مختلفی دارند که همگی نوعی تابلو محسوب می شوند ، سازه هایی چون عرشه پل ، استرابورد ، پایه بنر ، پریزما و… همه از انواع بیلبورد هستند که شما میتوانید به راحتی برای اجاره بیلبورد در همدان اقدام نمایید

قیمت بیلبورد در همدان ، قیمت کرایه بیلبورد در همدان

کانون کیان مهر به عنوان یکی از مجموعه های ارائه خدمات اکران و اجاره بیلبورد در شهر همدان لیست قیمت و لیست بیلبورد های همدان را اعلام داشته و از سازمان ها و شرکت ها و ارگان ها به منظور همکاری دعوت بعمل می آورد تا از قیمت روز بیلبورد در شهر همدان مطلع و به جهت انعقاد قرارداد با ما تماس حاصل نمایند 

به منظور اجاره بیلبورد ارزان در همدان و نیز کرایه آنها می توانید با ما تماس بگیرید – ما به عنوان یکی از شرکت های اجاره دهنده بیلبورد همدان مفتخریم تا سازه های مناسبی را برای کرایه به شما عرضه کنیم 

برای کرایه بیلبورد در همدان کافی است تا با کانون کیانمهر برای مشاوره تماس گرفته و ما نسبت به ارسال نمونه کار برای شما اقدام می نماییم 

قیمت اجاره بیلبورد در همدان

قیمت اجاره بیلبورد در همدان

 تاریخچه بیلبورد : 

آگهی نما به اولین تمدن ها باز می گردد و ما در تاریخ مصر باستان به ستون های سنگی اُبلیسک بر می خوریم، که ستون هایی چهار وجهی با نوک هرمی شکل هستند و از سنگ یک تکه ساخته شده اند، این ستون ها نه تنها جنبه ی تزئینی داشتند بلکه بر روی آن ها جملات مذهبی و دعاهای مختلف کنده کاری می شده و برای ترویج مذهب مصریان باستان به کار می رفته اند.

 همچنین اُبلیسک هایی وجود دارند که بر روی آن ها قوانین مهم کشوری نوشته شده اند و در معرض دید عموم قرار می گرفتند. هرچند مطالب موجود بر این ستون ها محدود به موارد مذهبی و سیاسی است، اما بدون شک در تعریف امروز از تبلیغات می گنجد.

  این ستون‌ها نه تنها جنبه ی تزئینی داشته‌اند بلکه بر روی آن‌ها جملات مذهبی و دعاهای مختلف کنده کاری می شده و برای ترویج مذهب مصریان باستان به کار می‌رفته‌اند. همچنین اُبلیسک هایی وجود دارند که بر روی آن‌ها قوانین مهم کشوری نوشته شده‌اند و در معرض دید عموم قرار می‌گرفته‌اند. هرچند مطالب موجود بر این ستون ها محدود به موارد مذهبی و سیاسی است، اما بدون شک در تعریف امروز از تبلیغات می‌گنجد.

  نخستین قدم‌ها در مسیر تبلیغات در سال ۱۴۵۰، زمانی که یوهان گوتنبرگ ماشین چاپ قابل حمل را اختراع کرد، با انتشار برگه‌های آگهی دستی، تبلیغات به شکل امروزی آن به مردم معرفی شد. در سال ۱۷۹۶، با تکمیل روش‌های لیتوگرافی، اولین پوستر تصویرسازی شده، به وجود آمد. به مرور زمان، مردم به دنبال جاهایی مناسب برای نسب آگهی‌های خود بودند تا در محدوده  ی زمانی مشخص، بیشترین بازدیدکننده و بالاترین تأثیر را داشته باشد، به این ترتیب، ستون‌ها و جعبه‌های ویژه ی نصب آگهی در نقاط پر رفت‌ وآمد شهرها برپا شد.

  اولین بار تبلیغات در حاشیه جاده‌ها توسط بازرگانان و کسبه ی محلی آمریکایی به کار رفت. آن‌ها علامت‌ها و تابلوهایی را بر دیوارها و نرده‌ها نقش می‌کردند یا پوسترهایی را بر روی تیرهای تلگراف، دیوارها و هر محل ممکن، نصب می‌کردند. درنیویورک در سال ۱۸۳۵، اولین پوستر بسیار بزرگ در فضای خارجی نصب شد. این پوستر ۱۵ متر مربعی، توسط چاپخانه ی جرد بل (Jared Bell) برای تبلیغ یک سیرک به چاپ رسید.

  در سال‌های ۱۹۰۰، در صنعت تولید آگهی‌نما اتفاق بزرگی رخ داد. صنایع و شرکت‌های بزرگ برای تبلیغ کالاهای خود در بازارهای داخلی، به استفاده ی گسترده‌ای از بیلبورد پرداختند و تصاویر بزرگ و پرجلوه از خمیردندان و صابون گرفته تا انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، بر روی بیلبوردها ظاهر شدند. 

در دوران جنگ، تبلیغات روی بیلبوردها، بر روی بسیج نیروها و دفاع از کشور و شعارهای وطن پرستانه متمرکز می‌شد و در دوران صلح، این تمرکز بر روی بهبود بخشیدن به شیوه ی زندگی و تبلیغ برای آخرین دستاوردهای صنعتی بود.

تعداد سازه های ما :

0
بیلبورد و عرشه پل
0
ایستگاه اتوبوس
0
استرابورد

مزایای تبلیغات محیطی و بیلبورد

  1. حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی سبب ایجاد آگاهی سریع می شود.
  2.  حضور بلند مدت بیلبورد برای مصرف کنندگان باعث شناسایی یک نام تجاری و وفاداری نسبت به آن می شود.
  3.  پراکندگی حضور بیلبورد در سطح شهر امکان حضور یک پارچه ی محصول را با استفاده از انواع گوناگون تبلیغات محیطی فراهم می کند.
  4. با گسترش و تکرار حضور تبلیغات محیطی بیلبورد می توان تبلیغات رادیو- تلویزیونی و مطبوعاتی را به مقابل منازل و محل کار مخاطبین تغییر محل داد.
  5.  بیلبورد کارآیی ارتباط موثر با حذف عناصر زائد در یک هدف گذاری دقیق دمو گرافیک را دارد.
  6. تبلیغات محیطی به وسیله ی ارائه ی پیامی ساده و بسیار موثر، از در هم ریختگی و پراکندگی رسانه محافظت می کند.
  7.  قدرت تطبیق اعجاب انگیز رسانه ی محیطی، امکان استفاده ی موثر از این رسانه را در تکمیل کمپین های رادیویی، تلویزیونی و مطبوعاتی فراهم می کند.
  8.  امکان هدایت مستقیم مخاطبان به محل تبلیغ دهندگان و خرده فروشان، با حضور در کنار خیابان ها، جاده ها و محلهای فروش.
  9.  تسهیل در ایجاد موقعیت های فروش برای کالا و خدمات با ساخت یک برنامه ی یکپارچه ی تبلیغات نام تجاری.
  10.  ا یجاد امکان یاد آوری به مصرف کننده درمورد یک کالا یا خدمت قبل از هر تصمیم گیری در محل های خرید.
  11.  تبلیغات محیطی پاسخ مستقیمی است به اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده از جمله آدرس اینترنتی، تلفن و…
  12.  تبلیغات محیطی بیلبورد موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می شود.
  13.  با تبلیغات محیطی بیلبورد، هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می کند تا از محصولات و خدمات استفاده کنند.
 

قرن بیستم و تحولات تبلیغاتی

  با ظهور فناوری دیجیتال، تابلوهای دست‌نویس و نقاشی‌شده، جای خود را به نسخه‌هایی از تصاویر دیجیتالی داده است که بر روی هر نوع سطح ممکن، چاپ و نصب می‌شوند.

 این تصاویر در همه جا هستند، بدنه ی اتوبوس‌ها، کیوسک‌ها، سردر مغازه‌ها، بدنه ی تاکسی‌ها، داخل فروشگاه‌های بزرگ و فرودگاه نمونه‌هایی از مکان‌هایی هستند که در آن‌ها این تصاویر به چشم می‌خورند.

  از ابتدایی‌ترین تمدن ها تا به امروز، بشر از تابلوی آگهی(در هر شکل و اندازه) به امیدِ یافتن بازاری برای کالاهای مادی و معنوی خود سود جسته است و این کار موجب ارتقاء بسیاری از جنبه‌های زندگی شده ‌است. آن‌ها مبدل به یکی از محبوب‌ترین وسایل خبررسانی شده‌اند.

 بنا به گفته ی یکی از متخصصان، دلیل این محبوبیت یا به خاطر مخاطب فراوان و قیمت مناسب آن است یا به این دلیل که امروزه مردم بیشتر وقت خود را در خودروها و در حال تردد در خیابان ‌هامی‌گذرانند، در هر صورت، تابلوهای آگهی، باقی خواهند ماند.

وضعیت امروزی

  امروزه آگهی‌نماها مجموعه‌ای از تصاویر بزرگ هستند، بعضی از آن‌ها مضحک، بعضی کمی عجیب و غریب و گاهی کنایه آمیزند. اما در حال حاضر بیلبوردهایی مورد پسند تر هستند و در ذهن باقی می مانند که از ایده‌ای جدید استفاده کرده باشند.

 ما به عنوان بیننده می‌توانیم دیدگاه‌های مختلفی نسبت به هر آگهی‌نما داشته باشیم اما این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که بیلبوردها، نماد جریان دائمی و روان زندگی هستند.

  در عصر ماشینی حاضر و دنیای مدرن ، بیشتر وقت افراد جامعه در وسایل نقلیه و در حین تردد و سفرهای شهری می گذرد بنابراین نصب تابلوها برقراری ارتباط چشمی توسط بیلبوردها در بزرگراه ها و اماکن ایده ای مناسب برای جذب مشتریانی که کمتر اخبار می بینند یا روزنامه میخوانند هست و روشی تضمینی برای معرفی برند و نام محصول با تنوع نامحدود طرح و ایده.

طبق آمار هزینه ی نصب بیلبورد ۸۰% کمتر از آگهی تلویزیونی بوده ضمن بازدهی بسیار بالای تبلیغات خیابانی و اینکه مخاطب بدون پرداخت هزینه مستقیم با محصول آشنا می شود. 

   بیلبوردها قدرتمندترین و مؤثرترین رسانه و ابزار اطلاع رسانی شهری هستند، بدون شک وقتی سخن از تبلیغات محیطی (Outdoor Advertising)  به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن مخاطب می رسد یک بیلبورد بزرگ و رنگارنگ است. ولی بیلبوردها بخشی از تبلیغات محیطی هستند.

  این رسانه با توجه به نوع سازه، ابعاد و استقرار در بزرگراه ها، خیابان ها و معابر عمومی دارای بیشترین مخاطب، تاثیر گذاری و قابلیت رویت از فواصل دور بوده و امکان پیاده سازی و انتقال پیام ها و ایده های مختلف و نوینی را فراهم می سازند.

 کسی نمی تواند بیلبوردها یا تبلیغاتی که روی بدنه ی  اتوبوس و پل ها و بنابوردها (تبلیغاتی که بر روی نمای ساختمان‌های بلند مرتبه در شهرهای شلوغ نصب می‌شوند.) می بیند را نادیده بگیرد و مخاطب چاره ای جز دیدن ندارد. وجود این تابلوهای بزرگ، برای شرکت‌ها و تجارت‌های نوپایی که قادر به پرداخت هزینه ی تبلیغات تلویزیونی نیستند، بسیار مفید بوده‌ است.

 در مقایسه با قیمت تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و کم نتیجه بودن تبلیغات در داخل مجلات و روزنامه‌ها، بیلبورد، می‌تواند با هزینه ی کمتر، بیشترین تعداد مخاطب را داشته باشد. 

ابعاد بیلبوردها معمولا از ۲۰ تا ۱۸۰ متر متغیر است، طراحی سازه هایی متحرک و سه بعدی همراه با نورپردازی جذابیت را دو چندان می کند.تنها هدف طراحی بیلبورد جلب توجه و جذب مشتریان بیشتر و نگه داری مشتریان قدیمی می باشد.

قیمت گذاری بیلبورد

بیلبوردها بنابر ابعاد و اندازه و مکانی که در آن قرار دارند قیمت گذاری می‌شوند و معمولا به صورت ماهیانه اجاره داده می‌شوند.

 بیلبوردهای بزرگ‌تر ویژگی‌های بیشتری دارند و به دلیل عظمتی که دارند تاثیرگذاری طولانی تری خواهند داشت اما مکان جای‌گیری بیلبورد هم مهم است.

 یک بیلبورد بزرگ وسط کویر لوت چه تاثیری دارد؟ بنابر میزان تردد و ترافیک منطقه که به نشانه تعداد بازدید بیشتر است قیمت بیلبورد را تعیین می‌کند. 

در بحث کمپین بازاریابی همه به دنبال ارتباط با بازدیدکنندگان و کاربران بیشتر است و بازاریابان مناطقی که بیشترین پتانسیل را دارد شناسایی می‌کنند.

معمولا بیلبورد در شهر همدان بازخورد خوبی دارد و باعث افزایش شناخت و فروش شما می شود.

 و شما میتوانید برای قیمت و کرایه بیلبورد در همدان با کیان مهر در تماس باشید.

با طراحی متفاوت و رساندن پیام به بهترین شکل ممکن می‌توانید کمپین بازاریابی موفقی داشته باشید

برای استعلام  قیمت و کرایه بیلبورد در همدان با ما تماس بگیرید

قیمت اجاره بیلبورد در همدان

چرا باید در کسب و کار خود از تابلو تبلیغاتی استفاده کنیم؟

اولا در دید بودن کمک زیادی به شما و برند مربوطه می کند ، ثانیا برای مدت زمانی مشخص طراحی می شوند و قابلیت تغییر دارند و می توانید هر چند یک بار اقدام به تغییرات در طراحی ان نمایید و ثالثا بیلبورد کلاس کاری بالایی دارد و هر شرکتی توانایی پرداخت هزینه های ان را ندارد پس در صورتیکه شما از این نوع تبلیغ استفاده می کنید یعنی بزرگ هستید و اینگونه توان خود را به رخ مشتریان و رقبا می کشید!

یک بیلبورد تاثیرگذار چگونه است؟

قیمت اجاره بیلبورد در همدان

بیلبوردی تاثیرگذار است که تصویری واضح، جذب کننده و به یاد ماندنی باشد. در طراحی بیلبوردها به این باید توجه کرد که پیام کمپین بازاریابی شما را به خوبی منتقل کند چرا که به معنای شعار اصلی شما شناخته می‌شود. تاثیرگذاری بیلبورد در صورتی عملی است که این بیلبوردها در مدت ۷ تا ۱۲ ثانیه باید دیده شوند و خارج از این محدوده تا حدودی تاثیرگذاری خود را از دست می‌دهد. 

مثل شعار بیخ گوشته از شرکت گوشت کالا.

تعداد کلمات هم در بیلبورد مهم است و بهتر از بیشتر از شش هفت کلمه در شعار تبلیغاتی کمپین بازاریابی شما به کار نرود و منطقا در بیلبورد باید نام و لوگوی برند شما به صورت مشخص حضور داشته باشد. 

در بیلبوردها تصاویر از کلمات مهم‌تر هستند و برای معرفی برند و محصولتان هرچقدر کلمه کمتر و تصویر حس‌برانگیزتر باشد بهتر است. مکانی که بیلبورد نصب میشود هم بسیار مهم است، تبلیغاتی که در محله ی استادان همدان واقع شده معمولا بازخورد خوبی دارد.

 

08138232730 - 08138232732

ارتباط مستقیم

09188121613

ارتباط با مدیریت

info@kgg.ir

ارتباط ایمیلی

قیمت اجاره بیلبورد در همدان

اکران بیلبورد بهترین مدل تبلیغات حقیقی بوده و در صورت اجرای کمپین تبلیغاتی مناسب و نیز توسط متخصصین این حوزه قطعا موجبات پیشرفت برند شما در حوزه مارکتینگ خواهد شد 

 

قیمت اجاره بیلبورد در همدان

بیلبورد بی شک یکی از قدرتمندترین ابزارهای رسانه های محیطی که در رده A تبلیغات به شمار می رود که همواره از دوران باستان تا امروز مورد توجه صاحبان کسب و کار بوده است. بیلبوردها بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به حساب می‌آیند، رسانه‌ای که می‌تواند پیام خود را به مؤثرترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کند.

به طور معمول بیلبوردها در زمره رسانه‌های اثر بخش جای می‌گیرند و بسیاری از شرکت ها،برای اینکه بتوانند فروش محصولات خود را در مخاطبین درونی کنند از این رسانه اثر بخش استفاده می کنند و بیلبورد به یک رسانه تعاملی تبدیل شده است تا بتواند بر مخاطبین تاثیر ماندگار بگذارد.

انواع بیلبورد

انواع بیلبورد های تبلیغاتی

  • چرخشی
  • عابر پیاده
  • مینی
  • دیواری با حفاظ
  • داربستی
  • توماری
  • چهاروجهی

 

بیلبورد های چرخشی

این بیلبوردها برای پیام‌سازی‌های خلاقانه مناسب هستند و از طریق آنها می‌توان با استفاده از تصاویر، داستان روایت کرد، اما بزرگ‌ترین ایراد این رسانه‌ها، آسیب‌پذیر بودن آنهاست. بیلبوردهای چرخشی به آسانی دچار نقص می‌شوند و معمولا خدمات پس از فروش خوبی ندارند. بنابراین هنگام بستن قرارداد باید این موضوع را اضافه کرد که در صورت آسیب‌دیدگی، از زمان در نظر گرفته شده در قرارداد کسر نشود.

چند منظوره

بیلبوردها ممکن است چند منظوره باشند.

 تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند خود را به یک آنتن ارتباط راه دور و یا یک لامپ نورپردازی عمومی متصل کنند. 

معمولا در ساختار این بیلبوردهای چند منظوره از یک هسته اصلی فولادی و فلنج اتصال استفاده می شود که تابلوهای تبلیغاتی و این بیلبوردها را به وسیله سیم کشی به آنتن های مخابراتی دکل های روشنایی و یا هر آنتن یا فرستنده گیرنده دیگری متصل می کند.

 

انواع بیلبوردها (بیلبوردهای چند وجهی)

در امتداد بزرگراه های مشترک به هم و طلاقی جاده ها و بزرگراه های بزرگ و همینطور تقاطع های غیرهمسطح که دو طرفه و یا سه طرفه هستند از انواع دیگری از بیلبوردها استفاده می‌شود که عموماً چند وجهی هستند؛ به عنوان مثال دو وجهی و یا سه وجهی هستند که بر روی یک پایه دوار و یک چرخ نقاله در حرکت و چرخش هستند. 

همینطور بیلبوردهای سه بعدی که از همه اطراف نمایان میشود نیز در این جایگاه قرار می‌گیرد به عنوان مثال قرار دادن یک جعبه ماکارونی عظیم الجثه در یک تقاطع سه طرفه که از تمام جهات دیده می‌شود.