رپرتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی

  • رپرتاژ آگهی

    تاریخچه رپورتاژ یا رپرتاژ حدودا بر میگردد به سال های ۱۹۴۵ در واقع می توان گفت در سال ۱۹۴۵ این لغت به دایره لغات اضافه شده است ، تاریخچه دقیق این لغت در ایران مشخص نیست اما در یکی دو سال گذشته ظاهرا در ایران این شیوه تبلیغاتی به دلیل اثر بخشی بالا بیشتر مورد توجه مدیران قرار گرفته است.
    در ایران بیشتر کلمه رپورتاژ (reportage) استفاده میشود و مخصوصا شیوه رپورتاژ آگهی در ایران بیشتر به صورت رپورتاژ اگهی اینترنتی است.
    رپورتاژ خبری در واقع به این دلیل تاثیر بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیر مستفیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می کنندو مطلب را مطالعه می کنند.

    رپورتاژ در زمینه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا محاصبه برای معرفی برند یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و به صورت یک خبر تبلیغاتی منتشر می شود. همچنین یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید از آن استفاده می کنند.

    رپورتاژ آگهی با دو هدف صورت می گیرد

    لینک سازی + بازدیدکنندگان سایت منبع
    فقط لینک سازی به منظور گرفتن جایگاه بهتر در سئو