رسانه (لوگوموشن،کلیپ و عکاسی تبلیغاتی)

عکاسی تبلیغاتی :

وقتی به یک تبلیغ نگاه می‌کنید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند چیست؟

  • آیا در وهله‌ی اول، به حرف‌ها و نوشته‌ها نگاه می‌کنید؟  قطعا نه!اگر شما مثل عموم مردم باشید، اولین چیزی که توجه شما را در یک آگهی تبلیغاتی به خود جلب می‌کند، تصویر و عکس موجود در آگهی خواهد بود.
  • بیشتر اوقات یک عکس تبلیغاتی ، سرنوشت آگهی تبلیغاتی را تعیین می‌کند و افراد با توجه به کیفیت و قابل توجه بودن تصویر، به سایر اجزاء تبلیغ نگاه و توجه می‌کنند.
    استفاده ی خوب از هنر عکاسی تبلیغاتی می‌تواند باعث رشد کمپین تبلیغاتی شما شود. اما استفادی ضعیف از عکس و عکاسی، می‌تواند یک کمپین را تضعیف کند یا کاملاً از بین ببرد. زیرا هر عکسی تأثیر مطلوب مورد نظر ما را ندارد.
عکاسی تبلیغاتی

موشن گرافیک و طراحی لوگوموشن

دانش ترکیب حرکت و صدا در دنیای رسانه و دیجیتال موشن گرافیک می­گویند.

از مزایای تبلیغات به کمک موشن گرافیک، می‌توان به کم‌هزینه و ارزان‌تر بودن آن نسبت به سایر تیزرهای ویدیویی اشاره کرد.

نقش موشن گرافیک در تبلیغات :

‌گرافیک متحرک به علت خلاقیت بصری و جذابیت داستان‌سرایی، توجه بیننده را به خود جلب می‌کند از طرفی، هزینه و منابع مورد نیاز برای ساخت گرافیک متحرک نسبت به دیگر انواع تبلیغات مانند تبلیغات سنتی تلویزیونی، ساخت بروشور و کتابچه و غیره بسیار کمتر است.

انواع موشن گرافیک:

  • استاپ موشن

یکی از روش‌های تاثیرگذاری ساخت موشن استاپ موشن است. فرض کنید یک شی‌ای دارید که لحظه به لحظه از حرکات آن عکس می‌گیرید و از قراردادن تمامی این تصاویر در کنار یکدیگر یک ویدئـو می‌سازید. از این نوع موشن گرافی برای ساخت انواع فیلم کوتاه وکلیپـهای تبلیغاتی  استفاده می‌شود.

  • تـایپوگرافی

یکی دیگر از روش‌های ساخت موشن استفاده از تایپوگرافی است که در آن از فرایند تایپ حروف و کاراکترها توسط یک سری المان‌های گرافیکی متحرک استفاده می‌شود.

  • انیمیشن رابط کاربری

با استفاده از انیمیشن‌های سازنده می‌توانید بهترین ویژگی‌های منحصر به فرد کسب و کار خود را در قالب چیدن و طراحی کارکترهای گرافیکی جذاب بر اساس سناریوی خاصی به رخ کاربران خود بکشانید و تاثیر بسیاری بر ذهن و تصمیمات آن‌ها بگذارید.

  • طراحی لوگو موشن

یکی از مواردی که باعث می‌شود برند یا لوگوی تجاری شما ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبین داشته باشد، همین متحرک ساختن آن است.

  • آیکـون و عنـاوین

یکی دیگر از انواع موشن گرافیک محرک سازی آیکون و عناوین است که توجه مخاطبان را به خود جلب کند. به این صورت که تمامی آیکون‌های موجود در صفحه به محض قرار دادن نشانگر ماوس روی آن‌ها توسط کاربر به حرکت در می‌آید و کاربر را مشتاق به کلیک کردن روی آیکون می‌کند. همچنین حرکت عناوین مخاطب را به خود جذب و از اهمیت موضوع برای او پرده برمی‌دارد. متحرک کردن آیکون‌ها و عناوین می‌تواند در ارتباطات بهتر شما با مخاطبین تاثیر چشمگیری داشته باشد.

  • اینفـوگرافیک

اینفوگرافیک یکی از روش‌های مهم برای ارائه‌ی اطلاعات مهم به کاربر است که تمامی آنچه که لازم است به کاربرد داده شود را در یک نگاه در اختیـار او قرار می‌دهد. با متحـرک کردن اینفوگرافیک‌ها می‌توانید موضوعات مهمی موجود در این جداول و نمودارها را در برابر چشمان مخاطب قرار دهید و او را به تعامل هر چه بیشتر با خود دعوت کنید.

  • پِـرزنتیشن

این نوع موشن گرافیک در ارائه‌ی مقالات و سخنرانی در کنفرانس‌ها و همایش‌ها کاربرد بسیاری دارد. با استفاده از این تکنیک می‌توانید تمامی تصاویر، متون، نمودارها و عناوین را توسط المان‌هایی به حرکت در آورید و شنوندگان را مجذوب ارائه‌ی خود کنید.

  • گیف

گیف‌ها یکی از انواع مهم موشن گرافیک هستند که در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. گیف‌ها در بین تمامی تصاویر متحرک از محبـوبیت بسیـاری برخوردار است و در مدت زمان کم بین تمامی کاربران رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود..

  • عکاسی تبلیغاتی

این امکان را به شما می دهد تا از رقبا پیشی بگیرید. برای مثال شما باید از محیط کار، نمایشگاه هایی‌که برگزار می کنید، سمینار ها و تمامی فعالیت های مهمی که پیش رو دارید عکاسی کنید و گزارش تهیه کنید اما باید این را در نظر داشته باشید که یک عکاسی غیر حرفه ای شما را از این رقابت باز می دارد.

با فعالیت زیاد مردم در شبکه های اجتماعی سطح کیفیت دیداری بالا رفته است عکاسی خوب را از بد تشخیص می‌دهند.

همین امر کار شما را راحت نمیکند و باید یک عکاس حرفه‌ای را برای عکاسی تبلیغاتی خود استخدام کنید و یا به گروه حرفه ای عکاسی بسپارید.

عکاسی تبلیغاتی قسمتی جدا ناپذیر از فعالیت های کاری بزرگ، استارتاپ ها، کارخانه، شرکت های تولیدی و… می‌باشد و زمان و مکان مشخصی ندارد. همه وقت باید عکاسی تبلیغاتی را مد نظر داشت و امروزه با وجود شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام باید بیشتر اهمیت داد.

رسانه

ساخت تیزر برای معرفی یک محصول یا برند به تنهایی میتواند کامل باشد، حال ممکن است شما برنامه‌ای برای معرفی یک رویداد، سمینار یا نمایشگاه را دارید.

برای تبلیغات یک نمایشگاه یا سمینار ممکن است هزینه زیادی را نخواهید صرف کنید، برای همین ساخت تیزر موشن گرافیک برای همچنین رویدادی منطقی تر خواهد بود، مگر اینکه هدف از ساخت تیزر رئال بیشتر برای به نمایش گذاشتن دستاورد های صنعتی یا خدماتی شما باشد.

به منظور دریافت مشاور و لیست قیمت عکاسی تبلیغاتی ، ساخت تیزر ، موشن گرافیک ، لوگو موشن و … تماس بگیرید