نوزدهمین نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی همدان
نقش نمایشگاه ها تنها محدود به معرفی محصول یا فعالیت های فردی نمیشود بلکه در یک رویداد نمایشگاهی مدیران ارشد به مشارکت و همکاری میان یکدیگر میپردازند تا بتوانند به روابط تجاری خود عمق بیشتری دهند و از طرفی فرصت های جدید اقتصادی برای تجارت خود ایجاد کنند.
یک رویداد نمایشگاهی دارای تاثیرات ارزشمندی به اقتصاد است. از جمله این تاثیرات ارزشمند میتوان بازگشت سرمایه به غرفه داران و بازدیدکنندگان (مشتری) را نام برد که این مزیت از عوامل اصلی تشویق کننده برای مردم جهت شرکت در آن رویداد نمایشگاهی است. بعلاوه عاملی انگیزشی است که در بیشتر موارد به عنوان یک شاخص در بحث میزان موفقیت یک رویداد نمایشگاهی به شمار میرود.
حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی یک راهحل مقرون به صرفه برای بازاریابی برند و فروش محصولات شما است. با استفاده از یک غرفهی ساده اما زیبا، برخی از لوازم جانبی فناوری و محصولات برای فروش، این نمایشگاهها راههای ساده و ارزان برای معرفی برند شما به بازار هستند
کانون کیانمهر مهر در طراحی و چاپ بنر همچنین طراحی و ساخت غرفه با بسیاری از شرکت کنندگان همکاری میکند.
نوزدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی کشاورزی (ماشین آلات، نهادها، سیستم های آبیاری و کشت های گلخانه ای) همدان ۱۴۰۱ در تاریخ ۴ الی ۷ مرداد برگزار می گردد.
تاریخ شروع نمایشگاه کشاورزی همدان 1401 نوزدهمین دوره در نمایشگاه بین المللی همدان:
سه شنبه: 1401/05/04 2022/07/026
تاریخ پایان نمایشگاه کشاورزی همدان 1401 نوزدهمین دوره :
جمعه: 1401/05/07 2022/07/029
نمایشگاه فرصتی برای معرفی کسب و کار ها
هر نمایشگاهی که برگزار میشود اهداف خاص خود را دنبال میکند، اما هدف کلی نمایشگاهها معرفی محصولات و ارائه خدمات جدید برای جذب مشتریان، شناخت و اصلاح کانالهای توزیع و ارتباط با آنهاست. هدف اصلی از شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی، در کوتاهمدت و بلندمدت، افزایش فروش محصولات (کالا و خدمت) میباشد و برگزارکنندگان نمایشگاه علاوه بر کسب منافع و رسیدن به اهداف خود میبایست بستر لازم را برای این موارد آماده نماید.
نمایشگاهها یک بازار بسیار هدفمند را جذب میکنند که به محصول شما علاقهمند هستند. اگرچه این رویداد تنها چند روز طول میکشد؛ ولی هزاران نفر از مشتریان علاقهمند به یک محل میآیند تا به طور خاص در مورد محصولات شما اطلاعاتی به دست آورند. بنابراین حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی فرصتی برای تبلیغ و فروش محصول شما است.
نمایشگاه ها چه مزیت هایی برای کسب و کارها دارند؟
هوشمندی و آگاهی معجزه می کند!
شاید کسانی هستند که کسب و کار خودشان را تازه راه انداخته اند و حضور در نمایشگاه را، برای معرفی محصولات و خدمات خودشان انتخاب کرده اند و البته ممکن است کسانی هم باشند که برای توسعه و معرفی کسب و کارشان، اصلا به نمایشگاه فکر نمی کنند و ترجیح می دهند هیچ کاری نکنند و یا این که اینترنتی حرفه خود را معرفی و به این طریق مشتری پیدا کنند.
- آشنایی با طیف گستردهای از محصولات داخلی و خارجی
- امکان مقایسه بین انواع محصولات و خدمات
- انتخاب کارآمدترین محصول متناسب با نیاز و بودجه موجود
- ارتباط مستقیم با تولیدکننده و مطرح کردن نیازهای خود
- کسب اطلاعات گسترده در کوتاهترین زمان ممکن و صرفه جویی در وقت و انرژی
- کشف فرصتهای سرمایهگذاری پربازده
- یافتن فرصتهای شغلی جدید
- کشف ایدههای جدید برای پیشرفت کسب و کار
چرا باید از نمایشگاه ها بازدید کنیم؟
- آشنایی با طیف گستردهای از محصولات داخلی و خارجی
- امکان مقایسه بین انواع محصولات و خدمات
- انتخاب کارآمدترین محصول متناسب با نیاز و بودجه موجود
- ارتباط مستقیم با تولیدکننده و مطرح کردن نیازهای خود
- کسب اطلاعات گسترده در کوتاهترین زمان ممکن و صرفه جویی در وقت و انرژی
- کشف فرصتهای سرمایهگذاری پربازده
- یافتن فرصتهای شغلی جدید
- کشف ایدههای جدید برای پیشرفت کسب و کار
- امکان تعامل و مشورت با صاحبنظران و متخصصان
- شرکت در سمینارها و کارگاههای تخصصی
- بهروز رسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت
- امکان مذاکره مستقیم با مدیران شرکتهای مطرح