معرفی وب سایت شرکتی

معرفی وب سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی چیست و چرا نیاز به یک وبسایت شرکتی احتیاج پیدا می‌کنیم؟ طراحی وبسایت شرکتی برای چه شرکت‌هایی مناسب است؟

 

احتمالا این‎‌ها تمام سوالاتی بود که در مورد سوال سایت شرکتی چیست در ذهن شما وجود داشت یا بعد از شنیدن به‌وجود میامد.

 

سایت شرکتی چیست

 

قرار است در مقاله سایت شرکتی چیست تمام نکات مربوط به طراحی سایت شرکتی، امکانات وبسایت شرکتی، موارد استفاده سایت شرکتی و خود سایت شرکتی چیست را یاد بگیریم پس این مقاله پر محتوا از آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف که یکی از حوزه‌هایی که به صورت تخصصی در آن فعالیت می‌کند طراحی سایت می‌باشد را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

 

سایت شرکتی چیست را می توان اینگونه توصیف کرد که نماینده ای از کسب و کار آنلاین در فضای اینترنت به دلایل مختلفی می‌باشد که شاید مهمترین آن برندسازی باشد. وب سایت های شرکتی این توانایی را دارند که بسیار پرسود و پر بازده برای تمامی بیزینس باشند. با ساخت وب سایت شرکتی می توان بیزینس را به صورت قدرتمند در فضای مجازی به نمایش گذاشت.

 

از زمان ورود کابر به سایت شما تا زمانی که و سایت شما را مشاهده می‌کند، در واقع در حال تماشای شرکت شما است. همان چیزی که کاربر در اولین ورود به وب سایت شما تماشا خواهد کرد، در ذهن او به عنوان خصوصیت شرکت شما ضبط خواهد شد.

 

طراحی وب سایت حرفه ای و اجرای سئوی استاندارد آن که جزو فعالیت‌های لیدی تارگت خدمات سئو هم می‌باشد بر روی سایت این امکان را به وجود می‌آورد که نرخ تبدیل مشتری به صورت تصاعدی رشد کند.

 

سایت شرکتی برای چه کسب و کارهایی مناسب خواهد بود؟

 

طراحی وبسایت شرکتی برای تمامی کسب و کارها مفید و ضروری می‌باشد. شما در هر زمینه ای که کسب و کار  با طراحی یک سایت شرکتی قدرتمند خواهید توانست به کسب و کارتان اعتبار دهید.

 

برخی از شرکت ها وجود دارند که واقعا دارا بودن یک سایت برای استفاده از مزایای سایت شرکتی در راستای کسب و کار آنها ضروری است. به عنوان مثال سایت های رزرو بلیط هواپیما، شرکت های فنی مهندسی، شرکت های برنامه نویسی و سایر کسب و کارهای آنلاین.

 

برای مثال شرکت های عمرانی و شرکت های نرم افزاری و طراحی کننده سایت این امکان برای آن ها وجود دارد که که عضو ثابت وب سایت های شرکتی باشند. شرکت های عمرانی با به نمایش گذاشتن نمونه کارها و گالری تصاویرشان در سایت شرکتی و وقت گذاشتن برای سئو سایت شرکتی،  بازدید سایت را افزایش دهند در نتیجه از این راه می‌توانند کاربران بالقوه را به مشتری تبدیل کنند.

 

طراحی سایت شرکتی چیست و چگونه است

 

سئوی سایت های عمرانی، سایت هایی که کار آنها خدمات نرم افزاری و سایر سایت ها باید به صورت اصولی و استاندارد انجام گیرد. تا نتیجه بدهند. سئو فرآیندی زمان بر می‌یاشد یعنی باید حداقل شش ماه برای آن وقت گذاشته شود؛ اما زمانی که به نتیجه برسد تمام سرمایه ای که گذاشته‌اید بر خواهد گشت.

 

امکانات سایت شرکتی چیست

 

برخی امکانات بر روی وب سایت های شرکتی می‌باشد که شما هم این امکان را داریدکه بر روی سایت شرکتی‌تان اجرایی کنید. البته انتخاب نوع امکانات بستگی به نوع کسب و کار خواهد داشت. هر نوع امکانی ممکن است برای کسب و کار خاصی تعریف شده باشد.

 

برخی از امکانات اصلی سایتهای شرکتی که می توانیم در سایت خودآنها را داشته باشیم:

 

اخبار و مقالات

 

نمونه کارها

 

گالری تصاویر

 

گالری ویدئویی

 

محصولات

 

تماس با ما

 

درباره ما

 

نقشه سایت

 

معرفی برند ها

 

همکاران ما

 

اسلایدر سایت

 

منوهای ناوبری سایت و ….

 

می‌توانیم تمام محصولات و یا خدماتی که داریم آنها را به صورت یک پارچه در یک دسته بندی قرار دهیم و آنها را در وب سایت به نمایش بگذاریم.

 

بنابراین با توجه به نوع کسب و کار که خدمات انجام داده می‌شود یا محصولی را میخواهید به نمایش بگذارید یا اینکه قصد معرفی شرکت را دارید،

 

سه نوع دسته بندی در طراحی سایت های شرکتی مورد استفاده است:

معرفی شرکت

معرفی خدمات

معرفی محصولات

 

برای این که بیشتر با سوال سایت شرکتی چیست آشنا شویم لازم است ابتدا مشخصات وب سایت های شرکتی را هم بدانیم.

 

معرفی محصولات

 

در سایت های شرکتی  که کالا یا محصول به نمایش می‌گذارند، می توان از پلاگین ووکامرس بهره برد. ووکامرس قوی ترین افزونه وردپرس برای ساختن  فروشگاهی پرسود می‌باشد. از مزایای استفاده از این پلاگین سازگاری آن با بسیاری از پلاگین ها در وردپرس است که این امکان را به شما خواهد داد که هر زمان خواستید، قابلیت های جدیدی بر روی سایت فعال سازی کنید و از آن بهره بیرید.

 

همچنین اگر از ووکامرس استفاده می‌کنید اگر زمانی قصد کردید که سایت شرکتی را به سایت فروشگاهی تغییر دهید با فعال کردن درگاه پرداخت و ثبت اینماد دیگر مجاز هستید به عنوان یک سات فروشگاهی فعالیت کنید.

 

آیا می دانید که 75 در صد از مشتریان اعتبار کسب و کار شما بر اساس طراحی سایتتان مورد سنجش قرار می‌دهند؟!

 

سایت شما به عنوان نماینده فروش شما در فضای مجازی عمل می‌کند. آیا سایت شما کاربر را جذب خود خواهد کرد؟  آیا سایت شما به کاربر انگیزه تعامل با برند شما را خواهد داد؟

 

در ادامه مقاله سایت شرکتی چیست قصد داریم تفاوت بین دو مبحث طراحی سایت شرکتی چیست باطراحی سایت شرکتی به صورت سفارشی و استفاده از ماژول های طراحی سایت را مورد بررسی قرار دهیم و در مورد مزایا و معایب هر کدام توضیحاتی را به شما ارائه کنیم.

 

معرفی خدمات

 

طراحی سایت شرکتی فرآیند طراحی و توسعه وب سایت تجاری می‌باشد تا به عنوان نماینده با حضور آنلاین به عنوان نماینده‌ای از یک شرکت انجام وظیفه کند.

 

سایت شرکتی با سایت تبلیغاتی متفاوت هست و این دو را نباید با هم اشتباه گرفته شوند و باعث سوء تفاهم شوند. در طراحی سایت شرکتی محصول به هیچ عنوان تبلیغ نمی‌شود بلکه این کل شرکت است که تبلیغ می‌شود آن هم جهت برندسازی است. شاید این موضوع را بتوان به عنوان یکی از مزایا وب سایت شرکتی در مبحث سایت شرکتی چیست دانست.

 

معرفی شرکت

 

در وب سایت های تبلیغاتی استراتژی این است که بر روی خدمات و یا محصولات خاصی متمرکز شوند در حالیکه سایت های شرکتی، محصولات را بازاریابی و یا تبلیغ خارج از استراتژی آنها است آنها بر روی عملکرد تجاری شرکت، کارکنان شرکت و اخبار تمرکز دارند.

 

هدف اصلی در طراحی سایت شرکتی  ایجاد اعتماد، نمایش موفقیت  های شرکت و اطلاع رسانی کردن در مورد خدمات و محصولات می‌باشد؛ اما بر روی تبلیغات آن تمرکز نمی‌شود.

از نمونه سایت های شرکتی ما میتوان به fakhimi.org اشاره کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *