مرورگر Vivaldi چیست؟

مرورگر Vivaldi چیست؟
مرورگر (Vivaldi) ویوالدی

مرورگر (Vivaldi) چگونه متولد شد؟

 ایده اصلی ایجادVivaldi ، ایجاد مرورگری بود که منابع کمی را مدیریت کند ، سریع باشد و تمام نیازهای خاص کاربران را پوشش دهد. پس از توسعه Opera و با گذشت زمان ، به علاوه اضافه شدن همکاران جدید به پروژه ، بسیاری از ایده های اولیه در جهت دیگری متفاوت از ایده های اولیه بنیانگذاران آن بودند. بنابراین ، نتیجه گیری از این موارد ایجاد یک مرورگر جدید بود. یکی از آن گرایش هایی که بنا به گفته یکی از بنیانگذاران آن می خواستند “مرورگری که از نظر عملکرد بسیار غنی ، بسیار انعطاف پذیر و هدف اصلی کاربران بود”. اینگونه ویوالدی متولد شد.

مرورگر (Vivaldi) در چه سالی ساخته شد؟

امروزه بیشتر کارهای روزمره ما به وسیله اینترنت انجام می شود و گشت و گذار در صفحات اینترنتی زمان زیادی از اوقات فراغت ما را به خود اختصاص می دهد. چه بهتر که برای انجام این کارها ازمرورگری با رابط کاربری آسان اما قدرتمند و سریع استفاده نماییم.

 Vivaldi مرورگری با امکانا ت منحصر به فرد می باشد که از هسته قدرتمند Chromium engine گوگل استفاده می نماید و در سال 2015 و پس از موفق نبودن مرورگر اپرا توسط شرکت سازنده اپرا ساخته شد و خبر آن به گوش دنیا رسید. به نقل از خود شرکت این مرورگر جدید، مرورگری برای خود مان و دوستان است که پیچیدگی های مرورگر قبلی را ندارد و هماهنگی بالایی با سخت افزار برقرار می نماید.

این برنامه با قابلیت های انعطاف پذیرش به شما اجازه می دهد تا مرورگری با تنظیمات سفارشی برای خود ایجاد نمایید، محل نوار آدرس را تغییر دهید و یا با استفاده از کلید های میانبرد عملکرد خود را بهبود بخشید.

مرورگر (Vivaldi) ویوالدی

امکانات مرورگر ویوالدی (Vivaldi)

استفاده از رنگ های مختلف در هر تب

 در صورتی که موس روی هر تب نگه داشته شود، امکان مشاهده ی آن صفحه به صورت کوچک وجود دارد و با این روش دسترسی به صفحات مورد نیاز افزایش می یابد.

تنظیمات محیط کاربری

تنظیمات محیط کاربری در مرورگر ویوالدی قابل تغییر است  حتی امکان یاد داشت برداری نیز در این نرم افزار به وجود آمده است تا مدیریت این آیکون ها آسان تر گردد.

صفحات سفارشی شده

بسیاری از صفحات وب سایت در مرورگر ویوالدی سفارشی شده و یا گروه بندی می شوند. همچنین امکان تغییر اندازه و بزرگنمایی نیز در صفحه ی این نرم افزار وجود دارد.

افزایش سرعت در جست و جو

 مرورگر ویوالدی را می توان جزو مرورگر هایی دانست که در آینده ای نزدیک بیشترین طرفدار را به خود اختصاص می دهد.

مرورگر (Vivaldi) ویوالدی محدودیت سایر مرورگرها را ندارد!

مرورگر جذاب ما که نسبتا به تازگی وارد بازار شده طرفداران خاصی دارد که ابزار های متفاوتی هم دارد که بدون نصب موارد مختلف می توان آن را شخصی سازی کرد. بمرور گر دیگری از طرف اسلو، نروژ معرفی شد که برای افرادی طراحی شده که ترجیح می دهند ابزارهای مورد نیاز خود را در هنگام وبگردی در اختیار داشته باشند.
مرورگر ویوالدی 1.0 با گزینه هایی تجهیز شده که مرورگری را برای شما لذت بخش کند و در عین حال فضای مرتب آن، مانع سردرگمی می شود. جان فون تتسنر، مدیر اجرایی مرورگر ویوالدی و یکی از بنیانگذاران نرم افزار اوپرا و از اولین کسانی که مرورگر ها را طراحی کرد، معتقد است که برنامه نویسان مرورگر ویوالدی به سرعت نسبت به قابلیت های جدید پاسخ خواهند داد. جان فون در این باره توضیح داد: “اگر کسی درخواستی از ما داشته باشد، برای برطرف کردن نیاز او هرکاری می کنیم.

حرف آخر

در برهه ی زمانی خوبی برای کاربر مرورگر بودن، قرار داریم. کروم بر سایر مرورگرها چیره شده؛ اما بیشتر پروژه های گوگل، از نرم افزارهای منابع باز هستند و همه می توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند. این همان کاری است که مرورگر های اوپرا، یاندکس، بریو، بایدو و ویوالدی برای جلب کاربران جدید انجام می دهند. اما در مورد مرورگر ویوالدی باید گفت که از تمام قابلیت ها برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *