شروع يک تجارت آنلاين کوچک همدان

شروع يک تجارت آنلاين کوچک همدان
 شروع يک تجارت آنلاين کوچک همدان

شروع يک تجارت آنلاين کوچک همدان

راه اندازي یيک تجارت آنلاين کوچک در همدان

برای شروع يک تجارت آنلاين کوچک همدان امروزه که شرایط در حال تغییر است و بعد از کرونا مردم بیشتر به سمت خرید آنلاین رو آوردند برای آن دسته از افرادی که از کارمندی خوششان نمی آید.

اینترنت محیط خوبی است برای راه اندازی کسب کار های کوچک تجاری همان تجارت کوچک و بی دردسر شما…

اما اینکه بدانیم چگونه این تجارت کوچک را راه اندازی کنیم خودش نیمی از راه است.
پس طراحی یک نقشه ی درست الویت است و شما می توانید از افراد با تجربه کمک بگیرید.
با این نوشته موضوعاتی مانند دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی و نکات دیگر که برای همه ی عزیزانی که می خواهند اقدام به راه اندازی یک کسب و کار جدید کنند را در بر می گیرد.
همچنین براي افرادي که به دنبال راه‌اندازي يک فروشگاه آنلاین موفق هستند ضروري است.

چگونه میتوانیم تجارت الکترونیک موفق خودمان را راه اندازی کنیم؟

از جمله سوالاتی است که  که احتمالا قبل از راه اندازی تجارت آنلاین به ذهن شما می رسد

جواب اینجاست!

  • یک وب سایت عالی طراحی کنید
  • به مشتریا خدمات خوبی ارائه بدهید
  • کیفیت خوب محصولات اعتبار شماست!
    با یک تصویر کیفیت بالا از محصولات تهیه کنید و خرید مشتریان را تضمین کنید.
  • فروش فوق العاده برنامه های فروش فوق العاده همیشه جواب می دهد.

یادتان باشد مخلوطی از این ها باعث می شود که  یه فروش آنلاین خوب داشته یاشد و مشتری شما یک تجربه ی خوب با خرید از شما داشته باشد..همین عوامل کوچک هستند که باعث می شود تجربه ی شما در تجارت های الکتریکی از 1 به 10 بدیل شود.!فروشگاه آنلاین شما 24 ساعته در حال خدمات رسانی است ! و تنها سوخت آن فروش است و فروش تنها برنامه ی شما نیز باید فروش باشد. از طریق بازاریابی آنلاین می توانید ادامه دهید.

چگونه وارد تجارت آنلاین بشویم (مراحل راه انداری فروشگاه آنلاین)

در حالي که شروع تجارت الکترونيک جديد با ايده‌هاي بزرگ بسيار عالي است، پيشنهاد مي‌کنيم جاه‌طلبي‌هاي خود را کنار بگذاريد و ابتدا روي عملي‌ترين مراحل تمرکز کنيد. براي شروع، شما واقعاً به يک رسانه‌ي آن‌لاين ساده براي فروش محصولات خود نياز داريد. هم‌کاري با شرکت‌هاي معتبر طراحي وبسايت اين هدف را به تضمين مي‌کند.
برای شروع کردن تجارت آنلاین به ایده های شگفت انگیز شما نیاز داریم.
اما ابتدا از شما میخواهیم فکر های خیلی بزرگ را از سرتان بیرون کنید چرا که سنگ بزگ علامت نزدن است ! تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید یک رسانه آنلاین ساده، مثلا یک وب سایت ساده است! تا فروش محصولات خودرا تنها از این طریق آغاز کنید. کیان مهر میتواند در این مرحله به کمک شما بیاید با جلسات مشاوره رایگان در کناره شما هستیم.!
در آخر فرصت طلایی خود را برای شروع کسب و کار آنلان را دارید حالا میتوانید مطمن بشوید که تمام مراحل را درست انجام داده اید:

پیدا کردن محصول تجارت الکتریک شما

اگر به تازگی وارد مراحل تجارت آنلاین خود شده اید باید به خاطر داشته باشید که دقیقا چه چیزی میخواهید بفروشید! واقع گرا باشید چرا این که بسیار حیاتی و مهم است !گیر افتادن در مرحله ی کمالگرایی ان باعث می شود افراد هرگز در اه اندازی مشاغل خود وارد عمل نشوند
در اصل شما باید مجموعه از بازار روز را که اجتماع طب می کند را بشناسید،در سایت ها و فروشگاه های مطابق نیاز بازار بگردید و از آن ها ایده برداری کنید.
یک لیست از محصولات که دوست دارید آن ها را در فروشگاه خود بفروشید را تهیه کنید
به چیز هایی فکر کنید که شما و خانواده یا همارا و دوستانتان به آن علاقه دارند.
همچنين براي اطلاعات بيش‌تر در مورد آن‌چه که بايد بفروشيد، از سايت‌هاي فروش اجتماعي مانند پينترست، Etsy يا حتي اينستاگرام ديدن کنيد. وقتي شروع به جستجو کرديد واقعاً همه چيز الهام بخش است و هميشه مي‌توانيد با جستجوي آنها در Google Trends، ايده‌هاي محصول خود را خوب ارزيابي کنيد.

2. تحقيق در مورد ساير مشاغل:

یکی از بزرگ رین گام ها در موفیت فروشگاه شما تحقیق است!بعد از اینکه تصمیم گرفته اید چه چیزی بفروشید به رقبا و حرکات آن ها نگاه کنید و آن ها را تجزیه تحلیل کنید و این نکاتی را نیز به خاطر داشته باشید

  • مدل کسب و کار آن‌ها چيست؟
  • آن ها چند کالا می قروشند یا فقط روی یک کالا تمرکز کرده اند؟؟
  • از چه شبکه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌کنند؟
  • بازار هدف آن‌هاچه کسانی هستند؟
  • فروش خود را چگونه افزایش می دهند؟ (مثلا تبلیغات در شبکه های تلوزیونی ، تبلیغات اینستاگرامی و محیطی …)

هم‌چنين مي تواند به شما در جلوگيري از اشتباهاتي که کارآفرينان اغلب در انتخاب محصول مرتکب مي‌شوند، کمک کند.

این گونه تجزیه تحیل ها میتواند شما را به سمت بازار هدف بیشتر سوق دهد و میتوانید درک خوبی در جهت نیاز مشتریان داشته باشید.
و از اشتباهات سایرین درس بگیرید.

3.فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید!

هنگامي که محصولات خود را انتخاب کرده‌ايد و تحقيقات رقبا را انجام داده‌ايد، کار بعدي اين است که فروشگاه خود را بسازيد. انتخاب شرکت مناسب براي طراحي وب‌سايت بسيار مهمه و تعيين‌کننده است. به ياد ماندني بودن نام کار و کسب آن‌لاين شما، تضمين مي کند که مردم نام شما را به خاطر بسپارند. اين امر در مورد لوگوي شما نيز صدق مي‌کند، که مي‌تواند به همان اندازه که مي‌خواهيد رنگارنگ يا خلاق باشد. هنگامي که وب‌سايت شما آماده‌ي شروع سفارشات است، به ياد داشته باشيد که خودتان آن را آزمايش کنيد تا مطمئن شويد که اين روند براي مشتري هموار است. مراحل اضافي خريد آن‌لاين را کاهش دهيد و فقط اطلاعاتي ضروري را از مشتري درخواست کنيد.

4. ترويج تجارت الکترونيک خود

پس از راه‌اندازي فروشگاه خود، در بازاريابي تجارت الکترونيک تمرکز کنيد. هر چيز ديگري مي‌تواند منتظر بماند تا مطمئن شويد که مي‌توانيد ترافيک ايجاد کنيد و به مشتريان بالقوه برسيد. راز بازاريابي تجارت الکترونيک اين است که کانال مناسب براي محصولات خود را بيابيد و سپس تا زماني که هزينه‌ي جذب يک مشتري جديد از سود هر فروش کم‌تر شود، استراتژي بازاريابي خود را تکامل بخشيد. شما مي‌خواهيد آن حلقه‌ي بي‌نهايت را هدف قرار دهيد که در آن درآمدتان از هزينه‌هاي روزمره بيش‌تر شود. با تبليغ کار و کسب خود در کانال‌هاي بازاريابي رايگان شروع کنيد، پس از ايجاد آگاهي به کانال‌هاي پولي برويد.

همچنين مطمئن شويد که تمام سود خود را در تبليغات خود سرمايه‌گذاري کرده‌ايد. اين زمان مناسبي براي برداشت تمام درآمد نيست. با بررسي نرخ بازگشت سرمايه‌ي (RoI) تبليغات خود حداقل دو بار در هفته، رابطه‌ي بين سود به دست آمده و پول صرف شده براي بازاريابي تجارت الکترونيک را زير نظر داشته باشيد. در حالت ايده‌آل، اين کار را روزانه انجام دهيد.

نکته‌ي ديگر اين است که محصولاتي را بفروشيد که به طور مداوم داراي حاشيه‌ي سود کافي براي تامين هزينه‌هاي بازاريابي شما باشند. از آن‌جا که بازاريابي تجارت الکترونيکي مي‌تواند هزينه‌هاي زيادي در بر داشته باشد، مطمئن شويد که محصولات خود را به خوبي قيمت‌گذاري مي‌کنيد. يک سرمايه گذاري 100 دلاري بايد حداقل 120 دلار فروش براي شما به همراه داشته باشد تا بتوانيد دوباره از آن براي تبليغات استفاده کنيد.

يک طرح تجاري عالي به سرمايه‌گذاري نياز دارد. سرمايه‌گذاري در تاکتيک‌هاي تبليغاتي در نهايت بايد به فروشي که نياز داريد تبديل شود.

علاوه بر اين، مي‌توانيد ساير تاکتيک‌هاي بازاريابي مانند SEO و بازاريابي ايميلي را امتحان کنيد تا افراد را به فروشگاه خود جذب کنيد. با بازاريابي مستقيم، مي‌توانيد بلافاصله فروش بيش‌تري به دست آوريد. هم‌چنين نحوه‌ي برخورد ديگران با بازاريابي اينستاگرام يا آخرين روندهاي تبليغات در اسنپ‌چت را بخوانيد. با استفاده از اين نکات و الهام، مي‌توانيد استراتژي‌هاي جديدي در تجارت آنلاين خود اعمال کنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *