انتخاب شعار تبلیغاتی گوشت کالا توسط تیم کیان مهر
با همکاری تیم طراحان و تحلیل بازار و مدیریت کانون کیانمهر و در نظر گرفتن بازار محصولات آنلاین و توجه به این مطلب که رسالت فروش آنلاین در دسترس بودن و نیز خرید آسان می باشد
پس از ارائه پیشنهادات متفاوت از سوی اعضای کانون ، در نهایت شعار یا اسلوگان “بیخ گوشِته ” برای تبلیغات شهری و مجازی برند گوشت کالا در نظر گرفته شد
کلمه بیخ گوشته تداعی گر در دسترس بودن و نزدیک بودن می باشد که با توجه به محصول این فروشگاه آنلاین (فراورده های پروتئینی) و نیاز به تازه بودن محصول به خوبی هدف پیام بدست خواهد آمد
پس از اجرای کمپین و بررسی موفقیت آن افزایش فروش مداوم بر بستر وب سایت و اپلیکیشن برای مجموعه محقق گردید
شعار تبلیغاتی : بیخ گوشِته