قوانین

در صورتی که در پرداخت دچار مشکل شده اید با شماره های 2-08138232730 تماس بگیرید

ما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده توسط کاربران سایت نداریم. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تأیید از طرف ما درباره محتویات نظر نیست.
اگر قوانین ذیل در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر تأیید نشده و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید. برای مطرح کردن سوالات خود از دیگر بخش های در نظر گرفته شده در سایت استفاده نمایید. کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تأیید نظر کاربر می شود.

نظرات باید با حروف فارسی وارد شود تا خواندن آن برای دیگر کاربران راحت باشد، نظراتی که پینگلیش یا با حروف انگلیسی نوشته می شوند، تأیید نخواهند شد.
• تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تأیید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
• لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نماین